helyzetjelentés
Vázlatolok, hogy a legközelebbi bejegyzésnél tudjam, hol tartottam, miről kéne írnom, meg random dolgok, amik gsus. Tehát ömlesztek. Csak így életjelként meg idk, kell.

  • Nem megyek nyári conra *i cri evriteim*
  • Őszire viszont igen, és Leona van tervben SUNLADY RULZ
  • Újra kéne írnom a blog kódját
  • Leporoltam a régi tumblröm
  • Annak is újra kellene alkotnom a kódját ffs lusta voltam idáig
  • A TERA chatje némely szerveren rosszabb néha, mint ami twitchen megy (én baromira élvezem)
  • Egy éve el akarom adni az egyik pareszom de nincs szívem.
  • Nem szabad visszanézni a két évnél régebbi beszélgetéseket. Nem. NEM.
  • Városba akarok költözni de nem akarom itt hagyni ezt a helyet help meh.
  • A nyaram eddig abból áll, hogy kockulok, eszem és alszom
  • Időben kéne visszaírnom embereknek, mert valaki már 3 hónapja vár a válaszomra fml
  • Rászánom magam és veszek nyári ruhákat, erre esik vagy borult az idő
  • Össze kéne kaparnom egy kis pénzt hétvégére
  • A PlayIT amúgy jó volt! Nagyon jó, fun volt az egész.
  • Nyáron nyelvvizsgázom mert miért is lenne két és fél tanulásmentes hónapom, ugyan, hiszen helyette magnózhatok német felsőfokú tanszövegeket
  • És utána még két nyelvből egy éven belül, jóleszez
  • Utálom a buszsofőröket
Have a pic of these cuties
Az utóbbi három napban a TERA és a LoL az életem
A kaja mellett persze. Meg az alvás.
Meg az animézés és a Supernatural. Mindegy. duhh.
Miért nem tudok rajzolni? *sob*