nonsense vol. 2.0
 Igazából már egy éve ígérgetem, hogy maaajd elmegyek a barátnőimmel bulizni, jó lesz meg minden, és persze azóta is minden péntek este itthon punnyadok, filmezek, írok, esetleg kiszabadulok sétálni valakivel, de az már izgalmas eseménynek számít. És persze ez ma is így lesz, szóval végül is miért ne írnék ide? Úgyis rég volt már.
 Amúgy meg már egy órája itt kungfuzok egy rohadt légy miatt, amit akkor sem tudok eltalálni két papuccsal felszerelkezve, ha vért izzadok is, a csillárt meg nem szeretném leverni, mert 1; este nem buli kislámpával bevilágítani a szobát, és mert 2; anyám miszlikbe aprítana, és az sem túl nagy buli, ha már a szórakozásnál tartunk. (update: időközben meghalt a kis nyomorult.)
 *kockarovat következik*
 NEM TALÁLOM A KINGDOM HEARTS I CD-MET, ez most tragédia, pedig feltúrtam az egész CD-polcomat (cirka 350 db között szelektáltam, és ilyen HappyMeal-es játékokat is találtam, ez a sárkányos meg tündéres cuccmó, meg Pokoli Szomszédok eredetiben, DIABLO I EREDETI, hát a szívem ugrott ki a nosztalgiától D:), még az Xbox-játékoknál is megnéztem, hátha voltam olyan sügér, hogy oda raktam, utána a szobámat is feltúrtam, de nem, nem találom. Pedig most annyira megjött hozzá a kedvem - bezzeg a Final Fantasy XIII-2 megvan, aminek a végén szerintem a vérnyomásom az egekbe szökött (meg amikor az egyik fejtörőt, ahol az óránál kellett lépdelni, nem tudtam megoldani, mert folyton elszámoltam magam egyel, akkor közel álltam hozzá, hogy eldobom a kontrollert, megyek a gyártókhoz és elpicsázok valakit).
 Tehát nem találom, szóval gondoltam Diablo-ba fojtom bánatom, elvégre megvan a III, de mint tudjuk, ez közel sem a II (mondjuk oké, hogy a III-al konzolon játszom, de ha ettől elvonatkoztatok, sem jön át az az igazi Dio-hangulat, még ha a karaktereknek végre van egy fikarcnyi személyiségük is, és a Scoundrel valami hatalmas arc), és kipörgettem már párszor, a RoS meg nincs meg (ezt orvosolni kellene). Még Whimsyshire-ba is belestem (az amúgy egy nagy siker, mert a kezem már rég beállt, mire sikerült az alapanyagokat összeszedni), de kellene már az a kiegészítő - szóval amíg nincs, újra kijátszom a HALO Wars-t, amit nemrég találtam meg, és persze a bátyám nem szólt volna, hogy nekünk ez is megvan, pedig tudja, hogy szeretem a HALO-val kapcsolatos cumókat.
 Ja, meg Az Assassin's Creed Unity-ra kíváncsi leszek, bár az is biztos, hogy ezért az egy játékért nem fogok newgen konzolt venni (meg amúgy sem, annyi pénzem nekem nincs, hogy most csak úgy vegyek egyet). Majd megnézem gameplay-ben. A mostani generációsra pedig elméletileg a Comet fog jönni, amiről annyit tudok, hogy ez lesz a neve, és nagyjából eddig terjed a tudásom. Az Ubisoft adhatna némivel több infót erről is, mert eddig ez csak úgy lóg a levegőben, és ez határozottan nem tetszik. D:
 És végre hamarosan megszerelik a gépemet, mert most már tragikus a helyzet - aztán csak kellene bele még egy kis RAM, és úgy reppennék Terázni Regináékkal, hogy hihetetlen. Most nézzétek meg, hogy mennyire jól néz ki a kisebbik karaktere (én konkrétan csak hápogtam, hogy HAJLIGIMARCSI, MENNYIRE SZÉP A GRAFIKÁJA MÉG MINDIG, ÉS MÉG MINDIG NEM JÁTSZOTTAM VELE RENDESEN, ÉS MENNYIRE BISHI EZ A KARAKTER, szóval ja):
 És ladies 'n gents, íme a legszebb elin VALAHA (minél tovább nézem, annál ijesztőbb, ilyen "elviszem a lelked és belefőzöm a pörköltbe"-nézés):
 *kockarovat vége*
 Eltérve ettől a gyönyörűséges elintől, említettem már, hogy bírom az iskolánk gondnokát? Mármint Pongi tényleg jófej, meg az iskola szíve-lelke, ha szerelni kell valamit, ő ott van, káromkodik mint egy kocsis, meg tolja a kocsmai humort a kis kopasz buksijával, én nagyon bírom, de komolyan. Egyedül az olyan ötleteit nem értékelem, hogy az ablakunk alatt, a hátsó kertben, pont az épület mellett kellett nekiállnia füstölni - fingom sincs, mit kellett elégetnie, gondolom elszáradt levelek meg ilyesmik, csak mi meg úgy kellemetesen majdnem megfulladtunk a nyitott ablakoknál, mert amúgy persze ilyenkor még fűteni kell, had' rohadjon be a gyerek az osztályba.
 Ha már osztály, akkor nem értem, miért, de nálunk MINDIG büdös van, szerintem ezt a szagot már a falak is átvették, és nem tudjuk kitől/mitől (vagyis hát tipp van, de mégsem mehetünk oda egy alakhoz, hogy "figyelj, büdös vagy", mert aztán kiderülne, hogy csórinak ilyen a természetes kipárolgása izzadtság nélkül, meg hát amúgy arany szíve van [majdnem, a zaciba például nem tudjuk leadni sajnos], és kis nádszál-lelkületű alany, szóval nem igényeljük a feszültséget) - erre meg csak rádob, hogy néhány IQ-fighter egyén pont a teremben kell befújja magát olyan erősen, hogy kirohad a szaglószervem a vattacukor/eper/pézsma/virágos/akármilyen permettől - ez akkor jó, ha többen is vannak, és keveredik az illat. Na akkor csodás. Szellőztetni meg nem lehet, mert fáznak (őszintén, hogy lehet ilyen időben fázni?). Ez akkor ütközött ki ma igazán, mikor volt egy teremcserénk a felsőbbévesekkel, akiknek nagyobb hely kellett a próbaérettségihez, és ahogy vonultak be szép libasorban, jöttek a "nem lehetne szellőztetni?", "mi a szar ez a bűz?", "hát ilyen szagot se éreztem még...", "még két slukk az itteni levegőből, és megdöglök"-féle felszólalások, mi meg csak úgy sunnyogunk ki a teremből, hogy ja, mi is tudjuk, de hát az együttélés törvényei meg ilyenek, megszoksz vagy megszöksz, a "vadon" íratlan szabályai, szóval ja. Szerintem mi túlélők vagyunk.
 Ez nyáron lesz a legjobb, ahogy mindenki leizzad, ez még hagyján, aztán jönnek a dezodor-parfüm kombók erre, nem csodálkoznék, ha a nap végére elveszíteném a szaglásomat. Aztán majd a busz, heringparti, fent kapaszkodó kezek, a hónaljnál a nagy izzadtságplecsnik, a háton is, a fasírttal keveredő izzadtság émelyítő elegye, a homlokról gyöngyöző verejték, ami belecsöppen az ember szemébe, mert persze megtörölni nem tudja, a legtöbbnek kapaszkodnia sem kell, nem is tud, mert örül, hogy nem nyomják ki belőle a belső szerveit. Én komolyan attól félek, hogy a sofőr egyszer beájul az aromáktól, aztán ott veszünk mind. Nem túl szép halál.
 Tényleg, bérletet is kellett volna ma vennem, így viszont kulloghatok be hétfő reggel saját pénzen, mert szombaton biztos, hogy nem kelek fel és buszozok be csak ezért, de mentségemre szolgáljon, én gondoltam rá, be is mentem a városba, csak aztán a jó kis pékség-illat meg a többiek eltántorítottak, aztán kiment a fejemből, a mocskok meg csak akkor hívtak fel telefonon, hogy "te, neked nem bérletet kellett volna venned?", mikor már félúton voltam hazafelé. Tipikus.
 KÖZEL AZ ALAGÚT VÉGE, 60% kész a cp-ből, már csak varrnom kell, ki van szabva mindenem, meg festeni és ragasztgatni, szóval yatta, rendesen elöntöttek a boldogsághormonok, ahogy sorra vettem, mit kell még csinálnom. És a vicces, hogy szerintem senki nem fogja felismerni, miből öltözünk, de das macht nichts, mert ránézésre is tök jól fog kinézni (ha sikerül, és remélem, hogy már nem rontom el).
 A mostani vasárnap pedig új szezonos animék és Trónok Harca, ami, ha úgy csinálják, ahogy a könyvben volt, az egyik legjobb évadnak ígérkezik *fangirl mode on*. Plusz, ami már manga - egyre jobban szeretem a Magit. Az animéjét egy ideje nem nézem, de a mangáját folyamatosan olvasom, és imádom.
 És akkor itt le is zárnám soraim egy ideig, mert komolyan, ötletem sincs, mit írhatnék, ami nem teljesen érdektelen apróság.